Kategoria

Powiat - gmina

PRUSZKOWSKI - NADARZYN

FORMY GŁOSOWANIA

Oddaj głos przez formularz ankietowy
Oddaj głos przez stronę społecznościową

Głos można oddać za pomocą kliknięcia przycisku „Polub”.

Opis

Żeglujemy razem już 20 lat!

Dokładnie pamiętam jak rejestrowałem firmę. Był grudzień. Rok 2002. Miałem 24 lata. Pięć lat studiów na Politechnice i dziesiątki rejsów morskich upewniły mnie, że zawód informatyka jest nie dla mnie. Chciałem dzielić się swoją pasją, miłością do morza i zauroczeniem żaglami. Minęło 20 lat i śmiało mogę powiedzieć, że nadal robię to co kocham.

Przez pierwsze dwa lata Kubryk był firmą jednoosobową. Ja, Wojtek Czerwiński, byłem zarówno sekretarką, zaopatrzeniowcem, sprzedawcą i kapitanem. Biurem był pokój w domu rodziców. Choć znacznie częściej – biurem był pokład jachtu. Na morzu spędzałem dobre kilka miesięcy w roku. Całe szczęście już w sezonie 2004 do załogi Kubryka dołączyła Magda Czerwińska-Matysiak. Razem stworzyliśmy sprawnie działające biuro firmy, a prywatnie szczęśliwą rodzinę. Nie zdziwi Was pewnie to, że poznaliśmy się pod żaglami, a w podróż poślubną popłynęliśmy do Norwegii. Z Kubrykiem oczywiście.

Kolejne lata były potwierdzeniem, że dbałość o szczegóły, wsłuchiwanie się w oczekiwania klientów i organizacja rejsów takich, w jakich sami chcielibyśmy uczestniczyć, jest właściwą drogą do sukcesu. Przez lata zbieraliśmy doświadczenia. Uczyliśmy się na błędach i wyciągaliśmy wnioski. Zwiększaliśmy skalę działania. 30… 50… 80… 100… rejsów morskich rocznie. 2… 3… 4… 5 jachtów pływających równocześnie. Coraz większa ilość pracy nie powstrzymała nas przed nowymi wyzwaniami.

W 2006 roku zaczęliśmy pomagać Wam w organizacji wymarzonych rejsów na ciepłych morzach. Kubryk, kojarzony z Bałtykiem, wypłynął na Morze Śródziemne, Karaiby, Seszele, do Tajlandii. Oferując czarter jachtów twardo trzymaliśmy się naszych zasad. Tylko sprawdzone jednostki, zweryfikowani armatorzy, najlepsza cena i indywidualne podejście do każdego klienta. Oferujemy tylko takie czartery, jakie sami chcielibyśmy rezerwować.

Rok 2014 był rokiem ważnych zmian. Otworzyliśmy w Książenicach nasze obecne biuro i zatrudniliśmy pierwszych pracowników. W ten sposób przeszliśmy od jednego jachtu w 2002 roku, do firmy zapewniającej realizację żeglarskich marzeń grupie ponad 4000 żeglarzy rocznie! Nie udałoby się to bez pasji, zaangażowania, ciężkiej pracy i odrobiny szczęścia załogi Kubryka oraz zaufania, jakim zostaliśmy obdarzeni przez naszych wspaniałych klientów. I za to zaufanie szczerze i najpiękniej jak umiemy – DZIĘKUJEMY!

Wyróżnienie w konkursie Perły Mazowsza będzie dla nas ogromną nagrodą i wielką satysfakcją na dwudziestolecie firmy. Serdecznie dziękujemy za każdy głos.